De ce unele produse capteaza atentia multor oameni? Cum creeaza companiile de succes produse la care oamenii nu pot renunta? Exista vreo metoda prin care tehnologia ne captiveaza atentia?Autorul raspunde la aceste intrebari explicand Modelul Hooked – un proces in 4 pasi integrat in produsele multor companii de succes care influenteaza subtil comportamentul clientilor.Nir Eyal a petrecut multi ani in industria jocurilor video si in cea a publicitatii. In acest timp a invatat si aplicat tehnici pe care le descrie in carte, pentru a motiva si influenta utilizatorii.Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre modul in care interfereaza psihologia, tehnologia si afacerile. Este consultant pentru cateva startup-uri din Bay Area, firme cu capital de risc si incubatoare de afaceri. Din 2003, a fondat doua companii in domeniul tehnologiei. Cel mai recent startup al sau a primit finantare cu capital de risc din partea fondului de investitii Kleiner Perkins Caufield & Byers. Nir a tinut prelegeri la Stanford Graduate School of Business si la Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford.„O lectura obligatorie pentru oricine este interesat de atragerea unei clientele fidele.” – Eric Ries, autor al volumului The Lean Startup
Carti
Captivat | Nir Eyal
43.00 lei
- Cel mai bun preț
- Livrare rapidă din stoc
- Retur 15 zile
Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!
Descriere
Informații suplimentare
Magazin | |
---|---|
Brand |
Produse similare
-
Forma gustului | Laura Cosoi
70.00 lei