Cum sa citesti un romancier | John Freeman

33.62 lei

Livrare din stoc
  • Cel mai bun preț
  • Livrare rapidă din stoc
  • Retur 15 zile

Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!

Descriere

In ultimii 15 ani, ori de cate ori s-a lansat o carte, John Freeman a fost acolo sa o intampine, publicand mii de recenzii si intervievand nenumarati scriitori. In Cum sa citesti un romancier strange laolalta 55 dintre cele mai bune profiluri (dintre care multe scrise special pentru acest volum) ale unora dintre cei mai buni romancieri ai timpurilor noastre.De la celebritati internationale precum Doris Lessing, Haruki Murakami, Salman Rushdie, Ian McEwan si Mo Yan, la adevarate legende literare americane precum Don DeLillo, Norman Mailer, Toni Morrison, Marilynne Robinson, Philip Roth, John Updike sau David Foster Wallace si pana la noua garda de scriitori ca Edwidge Danticat, Dave Eggers, Jonathan Franzen si multi altii, Freeman a discutat cu toata lumea. Rezultatul este un ghid instructiv si edificator, decisiv, dar idiosincretic pentru diversitatea si efervescenta culturii literare: o viziune asupra romanului ca o forma variata, dar vitala si contemporana, un portret al romancierului ca figura unica si profunda in fragmentata noastra cultura, o carte care devine o lectura esentiala pentru orice scriitor aspirant si orice cititor devotat, un companion perfect (sau un cadou!) pentru toti ce care se ghemuiesc in pat cu o carte si vor sa stie mai multe despre cel care a scris-o. John Freeman este un autor premiat si binecunoscut critic de carte. Fost presedinte al National Book Critics Circle si coordonator al antologiilor Granta, Freeman a scris despre carti in mai bine de 200 de publicatii din intreaga lume, printre care The New York Times Book Review, Los Angeles Times, San Francisco Chronicle, The Wall Street Journal, The Guardian, La Repubblica si La Vanguardia. Prima sa carte, The Tyranny of E-mail, a fost publicata in 2009. In momentul de fata, John Freeman locuieste la New York.

Informații suplimentare

Magazin

Brand