Principiile unei afaceri-star | Richard Koch

32.00 lei

Livrare din stoc
  • Cel mai bun preț
  • Livrare rapidă din stoc
  • Retur 15 zile

Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!

Descriere

ACT si Politon va ofera, in limba romana, cartea de afaceri Principiile unei afaceri-star (The Star Principle. How It Can Make You Rich), de Richard Koch. Autorul spune ca aceasta lucrare este o fuziune intre viata sa de consultant pe probleme de strategie, cea de antreprenor si investitor si cea de scriitor.Richard Koch face doua promisiuni cititorilor: Materialul este usor de citit si nu presupune cunostinte speciale despre afaceri; daca ii urmati cuvintele, calatoria voastra magica si misterioasa in lumea starurilor va va face mai increzatori, mai utili si cu mult mai bogati.Conform acestei carti, o companie-star are doua calitati: Opereaza pe o piata in ascensiune rapida;Este liderul acelei piete. In cele cinci afaceri-star ale lui Koch, profitul total a valorat de zece ori banii pe care i-a investit si media simpla a fost de 16 ori. Niciuna dintre investitiile-star nu a dat gres. Cel mai scazut profit a fost putin peste dublu banilor investiti.Succesul pentru reusita unei afaceri nu consta in abilitati extraordinare sau in volumul de munca depus. Multi oameni „formidabil de capabili” au pornit o afacere noua si au esuat. In contextul marii majoritati a companiilor, principala diferenta intre succes si esec rezida in oameni. Insa exista un mod mai bun de a reusi decat bazandu-va pe calitatile oamenilor care, oricum, sunt dificil de cunoscut din exterior si a priori. Raspunsul este sa nu lucrati sau sa nu investiti in marea majoritate a companiilor. Secretul este sa alegeti companiile care au oricum sanse sa devina de succes. Raspunsul, cu adevarat util, la intrebarea „Ce anume va va aduce succes?”, este „pozitionarea, pozitionarea, pozitionarea”, nu „oamenii, oamenii, oamenii”.Atunci cand gasiti o afacere-star, cand sunteti un prim angajat intr-o afacere-star, cand investiti intr-o afacere star, stabiliti sansele de castig in favoarea voastra. Identificarea ideii pentru o afacere-star necesita imaginatie. Validarea ideii pentru o afacere-star (verificarea faptului ca afacerea chiar este un star), necesita gandire serioasa, cercetare si experimente.CE ESTE O AFACERE-STAR?O afacere-star este liderul nisei sale de piata. V-ati putea intreba cum se defineste nisa de piata? Pentru ca o nisa sa fie o piata separata, trebuie sa aiba clienti diferiti, produse sau servicii diferite si un mod de a face afaceri diferit de cel al pietei principale sau al altor nise de piata.„Timp de 70 de ani, pana in anii ‘80, nu incapea vorba ca principalii producatori de masini ai lumii erau Ford, General Motors si Chrysler (cei „Trei Mari”). Totusi, in paralel cu piata principala a masinilor a evoluat o piata de masini mai mici, mai ieftine. Cele mai de succes marci au fost Volkswagen si mai tarziu Mini. Piata masinilor mici era o nisa separata.Avea clienti diferiti (europeni si cei cu un buget mai limitat), produse diferite si lideri de piata diferiti.”Piata masinilor s-a ramificat intr-un mare numar de noi nise – spre exemplu, autoturismele monovolum, unde domina Chrysler, segmentul de lux, dominat de Mercedes-Benz, si nisa SUV, unde exista un alt lider, Jeep.Un alt exemplu al niselor separate se regaseste in cazul bauturilor. De pilda,…

Informații suplimentare