Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si – de ce nu? – de caldura cu care este tratata.Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume.Prof. univ. dr. Paul Dobrescu
Carti
Brandul de oras ca vector al brandului de tara | Gabriela V. Popescu
39.00 lei
- Cel mai bun preț
- Livrare rapidă din stoc
- Retur 15 zile
Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!
Descriere
Informații suplimentare
Magazin | |
---|---|
Brand | |
Subcategorie | Marketing si comunicare |
Produse similare
-
Categorii. Categories | Bogdan Girbovan
40.00 lei -
Arta de a fi | Erich Fromm
45.00 lei