Aceasta carte propune un set de bune practici pentru antreprenori si politicile publice in vederea supravietuirii in conditii de criza. Desi a fost scrisa la varful impactului epidemiologic si economic provocat de pandemia de COVID-19, masurile propuse sunt aplicabile in orice recesiune, indiferent de natura acesteia. Utilitatea ei in orice criza financiara rezida in similitudinile dintre acestea in ceea ce priveste efectele negative cauzate companiilor: scaderea vanzarilor, incasarea tardiva a facturilor, vanzarea lenta a stocurilor, dificultatile in obtinerea finantarii si foarte multe incertitudini. Economia in vremea coronavirusului este structurata pe trei momente ale evolutiei mediului de afaceri din economia romaneasca – trecut (2010-2019), prezent (2020) si viitor (2021-2030) – si propune 60 de tehnici practice pentru ca antreprenorii si guvernantii sa ia impreuna cele mai bune decizii. Tehnicile referitoare la trecut sunt necesare pentru cresterea imunitatii inainte de impact. Obiectivul masurilor propuse pentru prezent se refera la supravietuirea in timpul crizei. Cele mai bune practici propuse pentru viitor se refera la accelerarea relansarii si la consolidarea unei dezvoltari durabile pe termen lung.In cei 15 ani de experienta in managementul riscului afacerilor, autorul a intalnit peste 1.000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, tinand discursuri si prezentari despre evolutia mediului de afaceri la peste 100 de conferinte de business. Experienta sa este sintetizata in cartea de fata, a carei misiune este clara: sa salveze cat mai multe companii si locuri de munca.
Carti
Economia in vremea coronavirusului | Iancu Guda
49.00 lei
- Cel mai bun preț
- Livrare rapidă din stoc
- Retur 15 zile
Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!
Descriere
Informații suplimentare
Magazin | |
---|---|
Brand | |
Subcategorie | Business si economie |
Produse similare
-
Statut si anxietate | Alain de Botton
42.00 lei -
Arta de a fi | Erich Fromm
45.00 lei