Generatia internetului | Jean M. Twenge

59.90 lei

Livrare din stoc
  • Cel mai bun preț
  • Livrare rapidă din stoc
  • Retur 15 zile

Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!

Descriere

Jean M. Twenge, profesoara de psihologie la San Diego State University, a publicat peste o suta de articole stiin­tifice si este autoarea volumelor Generation Me, The Narcissism Epidemic si The Impatient Woman’s Guide to Getting Pregnant. Articole bazate pe cerceta­rile ei au aparut in Time, The Atlantic, Newsweek, The New York Times, USA TODAY si The Washington Post. Locuieste in San Diego, impreuna cu sotul si cele trei fiice.Generatia internetului, sau iGen: de ce copiii, adolescentii si tinerii din zilele noastre sunt mai putin rebeli, ceva mai toleranti, categoric mai rar fericiti si aproape deloc pregatti pentru maturitate?SENZATIE SI ADEVAR, INTRE BINE SI RAU, DAR CATEGORIC TRIST: iGEN, SAU GENERATIA INTERNETULUI, O GENERATIE CU ADEVARAT UNICA.Tehnologia ultimului secol a schimbat cultura, iar cultura a schimbat lumea si a populat-o cu o noua specie: generatia retelelor sociale, guvernata de game-changers. Ce limba vorbesc copiii ei, dar adolescentii si tinerii? Si cum functioneaza ei, cum pot fi educati, ce sperante au si ce ii nemultumeste, ce isi doresc si ce detesta? Si ce se poate spune despre ei, pe scurt? Sunt mult mai statici, mult mai singuratici, ceva mai anxiosi, categoric mai greu adaptabili si aproape deloc pregatiti pentru maturitate. Ce-i de facut?DAR CE ESTE ASA DE DIFERIT LA IGEN?internet ● tehnologie ● individualism ● respingerea regulilor sociale traditionale ● inegalitatea veniturilor ● zero toleranta pentru inegalitate pe baza de sex, rasa sau orientare sexuala ● maturizare lenta ● independenta politica ● vulnerabilitate psihica ● nesiguranta ● singuratateDE CE AU APARUTTOATE ACESTE SCHIMBARI?Schimbarile culturale au mai multe cauze, nu pleaca de la un singur lucru – nu doar parintii, ci si tehnologia, mass-media, afacerile si sistemul educational lucreaza impreuna pentru a crea o intreaga cultura, radical diferita de aceea experimentata de parintii si bunicii nostri. Nu este vina nimanui sau este vina tuturor. Culturile se schimba, iar generatiile se schimba odata cu ele; acesta este punctul esential. Nu este un concurs prin care decidem care generatie este mai buna sau mai rea; cultura s-a schimbat si suntem cu totii implicati.„Aceasta carte schimba cu totul datele jocului. Daca vreti sa intele­geti cum sa cresteti, sa educati, sa recrutati, sa angajati, sa atrageti sau sa castigati votul tinerei generatii, trebuie sa o cititi. iGen va va schimba total modul de abordare.“ – JULIANNA MINER, profesor de sanatate publica la George Mason University

Informații suplimentare

Magazin

Brand

Subcategorie

Pagina de psihologie