Ghidul Gault & Millau – Romania 2018 |

49.00 lei

Livrare din stoc
  • Cel mai bun preț
  • Livrare rapidă din stoc
  • Retur 15 zile

Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!

Descriere

„Misiunea noastra principala este sa sustinem cultura gastronomica in ansamblul ei, de la bucatari si restaurante la producatori si ingrediente locale. Gault&Millau a inceput acum 50 de ani prin promovarea noii bucatarii franceze si a reprezentantilor acesteia, cel mai cunoscut fiind Paul Bocuse. Intrarea noastra in Romania a coincis cu o miscare similara, din care suntem bucurosi ca facem parte si pe care o vom sprijini atat in Romania cat si in afara ei.”, spune Raluca Hritcu (co-CEO Gault & Millau Romania).Evaluatorii Gault & MillauEvaluatorii sunt persoane care cunosc foarte bine si sunt pasionate de domeniul gastronomic, au un stil de viata care le permite sa calatoreasca si sa viziteze des restaurante, atat din Romania, cat si din afara tarii si prin urmare stapanesc un sistem solid de referinte culinare care le permite sa evalueze corect si complet o experienta culinara. Echipa locala de evaluatori este formata din cetateni romani dar si expati care traiesc si lucreaza in Romania. In vederea realizarii ghidului din mai, evaluatorii din Romania au fost pregatiti si consiliati de experti Gault & Millau Franta.Evaluatorii Gault & Millau din Romania urmeaza un cod strict de etica, bazat pe aceleasi principii oriunde este prezent ghidul in lume:INTEGRITATEA: Scopul evaluatorilor este de a aprecia o experienta culinara de calitate, creativa, autentica si totala din perspectiva unui client obisnuit. De aceea evaluatorii analizeaza restaurantele intr-un context de anonimitate totala: nu isi declina niciodata identitatea de evaluator in timpul sau in afara procesului de evaluare, nu interactioneaza cu managementul restaurantului, platesc nota de plata ca orice client, nu cer niciun fel de favoruri personale de la restaurante inainte, pe parcursul sau post-evaluare. Astfel, evaluarile sunt realizate fara niciun fel de interferenta cu restaurantele, care sunt analizate intr-un context normal de functionare.INDEPENDENTA: Independenta este una dintre valorile principale pentru Gault&Millau, prin urmare evaluatorii nu sunt afiliati comercial niciunui jucator din sectorul culinar.RESPONSABILITATEA: Evaluatorii au o perspectiva responsabila asupra misiunii lor si o intelegere aprofundata a mizei pe care o are evaluarea realizata pentru pozitionarea acelui restaurant, pentru clientii si potentialii clienti. Aceasta perspectiva vine atat din aplicarea unui sistem Gault&Millau de evaluare, unic, obiectiv si recunoscut international dar si din valorile care le ghideaza propria experienta profesionala. Gault&Millau este primul ghid international gastronomic care intra pe piata romaneasca.Ghidul a fost publicat mai intai in Franta acum 50 de ani de doi jurnalisti pasionati – Henri Gault si Christian Millau – si s-a facut cunoscut prin sustinerea reprezentantilor noii bucatarii franceze precum Paul Bocuse sau fratii TroisGros. In timp, ghidul a cunoscut un success international, Gault & Millau fiind acum prezent in peste 30 de tari si 6 continente.In Romania, Gault & Millau isi propune explorarea bucatariei locale prin evaluarea calitatii, creativitatii si autenticitatii descoperite in restaurantele locale.

Informații suplimentare