Growth hacker in marketing | Ryan Holiday

37.00 lei

Livrare din stoc
  • Cel mai bun preț
  • Livrare rapidă din stoc
  • Retur 15 zile

Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!

Descriere

„In sfarsit, o cristalizare si o explicatie a growth hack-ing-ului in termeni usor de inteles precum si strategii si tactici de aplicare mai bune si reale.” – Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd„Ryan capteaza puterea mentalitatii de growth hacker si o face accesibila celor care lucreaza in marketing, la companii de toate felurile si marimile. Daca nu observati o crestere a rezultatelor dupa lectura acestei carti, ceva nu este in regula cu produsul vostru.” – Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al QualarooNoua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. Autor al bestsellerului international Crede-ma, te mint!, Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut pentru multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google.

Informații suplimentare

Magazin

Brand

Produse vizualizate