Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.
		Carti
					
											
				
	Marketingul inovatiilor in retail | Saniuta Adina
39.00 lei
- Cel mai bun preț
- Livrare rapidă din stoc
- Retur 15 zile
Produsul a fost adaugat in lista. Vezi listă!
Descriere
Informații suplimentare
| Magazin | |
|---|---|
| Brand | 
Produse similare
- 
	Parinti | Diana Badica34.95 lei
- 
	Luni de fiere | Pascal Bruckner49.00 lei









